Roel Gremmen

Naam: Roel Gremmen
Woonplaats: Berghem

De Brabantse uitdagingen voor Oss

Aan de slag voor een nóg mooier Brabant

Maak kennis met Roel

ortefeuille: Financiën en NatuurAdoptiegemeenten: Oss, Bernheze, Uden, Landerd, BoekelNaam: Roel GremmenWoonplaats: BerghemDe Brabantse uitdagingen voor Oss Brabant is de mooiste plek om te wonen, te werken en te leven. Maar we beseffen ons dat dit niet vanzelf gaat. Een van de grote uitdagingen is om ervoor te zorgen dat iedereen dit ook kan blijven doen. Wij willen ervoor zorgen dat onze jongeren die graag in Berghem, Ravenstein, Megen of een van de andere mooie dorpen in onze gemeente willen wonen, ook de mogelijkheid hebben om een huis te vinden. Wij willen ervoor zorgen dat er genoeg banen zijn, bijvoorbeeld door investeringen in het Pivot Park, zodat iedereen die wil werken ook kan werken. Wij willen ervoor zorgen dat de Maashorst het natuurgebied blijft waar we in onze vrije tijd kunnen ontspannen en recreëren. Met als doel dat de gemeente Oss de plek is waar iedereen zich thuis voelt! Aan de slag voor een nóg mooier Brabant We gaan deze en andere uitdagingen niet uit de weg, voor een Brabant waar ook de toekomstige generaties het nog minstens net zo goed kunnen hebben als wij nu. Dit krijgen we alleen voor elkaar als we samenwerken, de handen uit de mouwen steken en met creatieve en slimme oplossingen komen, om de uitdagingen van de toekomst om te zetten in kansen van nu! Maak kennis met Roel