Campagneleiders Brabant en Limburg

Met trots presenteren wij onze campagneleiders voor de Provinciale Staten en Waterschap verkiezingen van 2023. De komende vijf maanden gaan Lex Janssen voor Brabant en Evert Kneepkens voor Limburg aan de slag om de campagne in goede banen te leiden. Dit doen zij uiteraard samen met de campagneteams die inmiddels al druk zijn met de voorbereidingen.

Campagneleider Brabant: Lex Janssen

Lex is geen onbekende in de campagnes voor Brabant. Hij was tijdens de campagne van 2019 vanuit het regiobestuur de penningmeester in de campagne. In het dagelijks leven werkt Lex als controller van de Tweede Kamerfractie bij de VVD in Den Haag. Lex is daarnaast ook fractievoorzitter van de VVD in Eindhoven.

Campagneleider Limburg: Evert Kneepkens

In de zoektocht naar een campagneleider voor Limburg kwamen we eveneens uit bij iemand die iedereen in de provincie wel kent, Evert Kneepkens. Evert heeft sinds 2007 tal van interim- en bestuursfuncties bekleed binnen onze regio en is sinds maart dit jaar raadslid voor de Weerter VVD waar hij samen met het campagneteam zorgde voor winst.

De komende tijd zult u ongetwijfeld meer gaan horen van deze heren. Wij wensen beide heren succes en kijken uit naar een mooie campagne met deze twee ervaren campaigners aan het roer.